Карта сайту
Приватна зона


Конференція "Євро-2012: філософія футбольного туриста"

стаття

Реферат Мазур Марії

Спортивyий туризм завжди був невід`ємною, а то й однією з найбільш прибуткових складових посилення економіки будь-якої країни, а особливо якщо мова йде про футбол – вид спорту, який дивляться, за який по всьому світу вболівають усі вікові категорії, незалежно від статі та заробітної плати тощо і в який вкладають капітал чи не найбагатші люди планети, адже це не просто гра. Це бізнес (тим паче надприбутковий), це справа всього життя. Вид спорту номер один вже давно вийшов за межі суто спортивні, і несе в собі додаткове політичне, економічне, соціальне, духовне забарвлення.

Футбольний клуб є візитною карткою кожного європейського міста чи регіону. Нині до розвитку футболу в Україні особлива увага. Українські клуби прагнуть удосконалити свою гру, підняти її на якісно новий рівень, який дозволить конкурувати з провідними європейськими клубами. Усі розуміють, що успіхи клубу мають позитивний вплив не тільки на фанатів та вболівальників команди, а й стимулюють позитивні зміни в тому чи іншому мікросуспільстві. Це поєднання усіх соціально-економічних, політичних та культурних галузей, надвелика інтегрована система, що існує сама по собі, яка є настільки самодостатньою, що від її результатів може залежати не лише інвестування, капіталовкладення в ту чи іншу її сферу, а престиж країни та її світове визнання. Так, наприклад, Італія, Бразилія, Німеччина, Англія, Франція.....Запитайте будь в кого, які асоціації у вас викликає назва тієї чи іншої країни, і вам обовязково скажуть: Італія – піцца, макарони, Падаюча вежа, Венеція, футбол; Бразилія – карнавал, Ріо де Жанейро, футбол; Німеччина – пиво, Дрезденська картинна галерея, футбол; Англія – королева, традиції, Лондон, футбол; Франція – Париж, Єйфелева вежа, Лувр, футбол і так далі. Які б асоціації та відомі місця туристичного призачення не називали, майже в кожному випадку звучить «футбол», що свідчить про його прирівняння, ато й цілковиту рівність з туристичними послугами та місцями призначення. Ще один експеримент: кожному відомо, що за кордоном заради заведення та підтримки бесіди вас завжди запитають ( чи то в магазині, чи то на пляжі – не важливо) звідки ви приїхали. Згадайте, що ви зазвичай чуєте у відповідь на те, що ви приїхали з України. Так, знайомі фрази: «Україна – футбол – Шевченко!!!»...

Завантажити весь реферат

коментарів ще не було

Щоб додати свій коментар до статті необхідно пройти авторизацію


Loading

календар подiй

28 березня 2020
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

RSS

 

 

 

 

 



 

Украинский портАл