Карта сайту
Приватна зона


Новини

17-18 листопада 2011 року відбудеться майстер-клас для викладачів та співробітників на тему: «Дивування клієнтів – успішні продажі та професійне поводження із гостями»

Українсько-німецький тренінговий центр гостинності спільно із кафедрою готельно-ресторанної справи КУТЕП 17-18 листопада 2011 року проводять майстер-клас для викладачів та співробітників університету.

Тема: «Дивування клієнтів – успішні продажі та професійне поводження із гостями»

Цільова група: Всі співробітники рецепції, ресторану, служб із організації банкету, всі співробітники, які мають контакт із гостями.

Ціль та навички: Ціль полягає у перетворенні гостей на мультиплікаторів та посланців власного закладу.

Бути задоволеним – це не бути достатньо задоволеним – гості повинні бути в захваті для того, щоб повернутись. Лише таким чином заклад буде конкурентоздатним та успішним. Учасники будуть підготовлені до різних вимог/побажань гостей. Вони навчаться розпізнавати очікування гостей, визначати основні ознаки закладу і розвивати альфу та омегу для кожного індивідуального клієнта. Таким чином, ви створюєте свою власну марку.

Методи: модерація, навчальні приклади, практичні окремі приклади, робота в групах, аналіз прикладів з практики, рольові ігри, дискусія.

Зміст

  • Лояльність до клієнтів – люкс чи необхідність
  • Здивуйте своїх гостей
  • Маленькі речі, які роблять нас успішними
  • Наскільки важлива власна марка – марка Я!
  • Перетворюйте своїх клієнтів на друзів
  • Мистецтво постійно нових несподіванок
  • Професійне поводження із постійними гостями
  • Практичні приклади

Останні новини

Loading

календар подiй

18 вересня 2020
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

RSS

 

 

 

 

 



 

Украинский портАл